مصالح ساختمانی

همه آنچه که باید درباره انواع پنیر طبیعی بدانید

اگرچه اغلب پنیرهای طبیعی یا همان پنیرهای بین المللی ، ریشه در تاریخچه آشپزی ایرانی ندارند، اما حتی در آشپزیخانه ایرانی ها هم هواداران بسیاری دارند. برای عاشقان پنیر، چیدن یک سینی مزه با انواع پنیر طبیعی یا اضافه کردن پنیرهای رنگارنگ و خوش عطر و طعم به...

14 مرداد 1401

انتها معاملات بورس با بازگشت شاخص کل از منفی به مثبت

خبرگزاری خبرنگاران-معاملات امروز (سه شنبه 16 فروردین) بورس که با فرایند منفی و کاهشی آغاز شده بود، در ادامه با افزایش تقاضا و رجحان خریداران با 2 هزار و 633 واحد افزایش شاخص، سرانجام یافت.

6 خرداد 1401

10 دایناسور شگفت انگیز که در سال 2021 کشف شدند

به طور میانه دیرینه شناسان از سال 2003 هر ساله بیش از 45 گونه دایناسور نو پیدا نموده اند. سرعت کشف چشمگیر است و در طول این عصر طلایی دیرینه شناسی، دانشمندان درک ما را از دنیای ماقبل تاریخ تغییر می دهند. در سال 2021 هم حدود 42 گونه دایناسور نو کشف شده است.

13 اردیبهشت 1401

48 پروژه بزرگ سرمایه گذاری صنعتی کشور کدامند؟

تهران (پانا) - دبیر کارگروه پیشرانان پیشرفت ایران لیست و جزئیات 48 پروژه بزرگترین رویداد سرمایه گذاری صنعتی کشور در دولت سیزدهم را گفت.

18 فروردین 1401

بلوک قلبی چیست ، تشخیص و انواع آن را بشناسیم

بلوک جزئی قلب زمانی اتفاق می افتد که تکانه های الکتریکی به تأخیر بیفتد یا متوقف گردد و از ضربان قلب به طور منظم جلوگیری کند. بلوک کامل قلب زمانی رخ می دهد که سیگنال های الکتریکی کاملاً متوقف می شوند و ضربان قلب در هر دقیقه به حدود 40 بار کاهش می یابد....

12 دی 1400

مغز ما چگونه می اندیشد؟

مغز انسان به اسم یکی از مهمترین اعضای بدنش، دارای قدرت اندیشیدن و تفکر است، اما مغز چگونه می اندیشد؟

5 آبان 1400

پنت هاوس؛ تعریف، مزایا و معایب

پنت هاوس به بالاترین طبقه برج های مرتفع گفته می شود. این قسمت از لحاظ معماری خاصی که دارد از سایر طبقات برج متمایز بوده و دارای امکانات خاص و لاکچری است.

15 تیر 1400

اطلاعات 500 میلیون کاربر لینکدین به فروش گذاشته شد

سایت شبکه اجتماعی حرفه ای لینکدین بر مبنای یک تحقیقات، خاطرنشان کرد بعضی اطلاعات موجود در این سایت از جمله اطلاعات قابل مشاهده پروفایل اعضا گردآوری شده و به فروش گذاشته شده است.

10 اردیبهشت 1400

نکاتی که در خرید لوله و پروفیل باید به آن توجه کنیم

یکی از پر کاربرد ترین مصالح مورد استفاده در صنعت ساخت وساز، مصالح فلزی می باشند. این مصالح در انواع مختلفی با توجه به جنس، نوع و شرایط خود، مصرف متفاوتی در ساختمان سازی دارند.

26 بهمن 1399